sobota, 26 lipca 2014

Misja Sama i Froda - Historia Prawdziwa

Skoro przyjęto mnie na studia, nadszedł czas, aby pozbyć się zbędnego balastu przeszłości w postaci zeszytów i książek z liceum i gimnazjum. W jednym z podręczników od angielskiego natknęłam się na pewną historyjkę obrazkową. Mieliśmy wówczas wyjątkowo nudną nauczycielkę, która potrafiła uśpić ucznia samym spojrzeniem, tak więc nie należy się dziwić, iż zamiast uważać na lekcji wolałam zająć się tworzeniem komiksu...
Bez powiększenia raczej się nie obejdzie, ale nie da się już niestety ustawić większego rozmiaru. Z góry przepraszam za ewentualne błędy, na pół-śpiąco trudno jest myśleć o gramatyce :)


4 komentarze:

  1. Na początku gratuluję dostania się na studia! ;) I życzę powodzenia. A widzę, że lekcja była bardzo kreatywna :D Ja sama na nudnych lekcjach rysowałam ... kaczki! A w sumie to karykatury nauczycieli w roli kaczek... nawet nie chcesz widzieć miny jednego z nich gdy podczas odpytywania mnie na środku klasy zerknął na koniec zeszytu a tam była cała moja "licealna zagroda" :D Oj działo się :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za gratulacje i jak zwykle nie dziękuję za życzenie powodzenia, żeby nie zapeszyć ;)
      Kacze karykatury to pomysł oryginalny i ciekawy :D Podejrzewam jednak, że nauczyciel nie podzielał mojego entuzjazmu ;) Hmm... Właściwie nie zdarzyło mi się spotkać jeszcze żadnego nauczyciela, który pochwalałby lekcyjną twórczość. A szkoda...

      Usuń
    2. Niestety nie podzielał :(

      Większość nauczycieli to zwykli ignoranci!

      Usuń
    3. Dokładnie, zupełnie nie doceniają sztuki! :)

      Usuń

Wszelkie linki i powiadomienia kierować należy do zakładki "Skrzynka Kontaktowa". Dziękuję :)